104-

هیچ حسی بدتر از این نی که پشت چراغ قرمز عابر پباده گیر کرده باشی. ماشین گشت ام پشت سرت وایساده باشه. لعنتی عین این میمونه که تو گه خودت گیر کرده باشه. نه راه پس داری نه پیش.

104-

دارم واسه یکی که دوسش دارم و نباید داشته باشم یکی از دوستامو جور میکنم. ینی به طور متمادی میرم رو مخش که راضی شه با طرف دوست شه‌:| زیاد مشکلی نیس اما حس جاکش بودن داره آزارم میده:|

103-

when u suddenly fall in love with someone and u know u shouldnt..

۱۰۲-

میدونی میر٬

هنوزم یادتم. اما درین حد که وقتی اون کامنت لعنتی امیدوار کننده تو میبینم دیگه به گا نمیرم.

۱۰۱-

عینک جزء جدائی ناپذیر زندگیمه. و این موضوع افسرده م نمیکنه:)

۱۰۰-

امشب من یه بازنده ی لعنتی ام. یه بازنده ی خیلی خیلی لعنتی.

۹۸-

عل- من کلن شانس ندارم. نیلو سه چار سال بود دوس پسر نداشت. همینکه من رفتم باش، سه نفر همزمان عاشقش شدن. مِلی، با من که دوس شد فوری یکی دیگه رو پیدا کرد. آتوسا!!! تو عمرش دوس پسر نداشت! همینکه من عاشقش شدم این پسره اومد قاپیدش. غزال م همینطور. حالا این مریمم که تو گفتی، همینکه من بش اس ام اس دادم با عماد آشتی کرد.

- قربونت. یه حالی ام به ما بده!

عل- فک کنم یه شب بهت فک کنم کلن قضیه حل شه:-"

- نه. اگه شانس تخمی من باشه، اندفعه تو زن میگیری. چون درصد تخامتِ شانس من بیشتر از توئه :)

۹۷-

-ماماااااان‌!‌ میشه منو دیوث بار نیاری لطفن؟؟؟؟؟؟!

96-

از تفریحای دیگه ی زندگیم اینه که برم پارک دانشجو. یه سری ستون سیمانی بی خاصیت به این شکل ا ا ا ا بغل همه. خیلی خوشحال از بینشون رد شم و بخندم و به این فک کنم که اگه یکی نگام کنه چه حسی بش دس میده.

۹۵-

به راستی من چه جونوری ام!!

۹۴-

- دارم میگم من اینطوری نمیتونم. خسته شدم انقد به گا رفتم. کلن ترجیح میدم برم همون گهی رو بخورم که قبلن میخوردم:|

۹۳-

یه همسایه پائینی داریم، که یه مشت آدمای رو مخ و افسرده ان. ینی ازینا که همه ی خونه تا ظهر خوابن و صدا از سگ در بیاد ازینا در نمیاد! و تازه به هرنوع صدایی ام واکنش نشون میدن:| حالا شانسیکه اسنثنائا  آوردیم اینه که تو تعطیلیا میرن شهرستان. وقتائیکه میرن، به طرز جنون آمیزی پاهامو میکوبم زمین. و این از تفریحای زندگیمه.

۹۲-

- اینکه من میخوام بفهمی بیش از یه حدی نمیتونم به گا برم توقع زیادیه ؟:|

۹۱-

- یه پسرایی تو زندگیم هستن که عاشقشون نیستم. اما اگه خبر ازدواجشونو بشنوم افسرده میشم :دی

۹۰-

ماه تولدم با همه ی  کسایی که ازشون بدم میاد یکیه :|

چه زندگی ایه آخه..

۸۹-

- اصن نمیخوام بگم تقصیر توئه. میدونی٬ مسئله اینه که یه روح داریم. که یکی قبلن ناخنشو کشیده روش. به صورت متمادی و ناجوانمردانه. بطوریکه این روحه کاملن به گا رفته بوده. حالا نوبت تو که شده٬ دستتم بش بخوره نابود میشه. اما این به این معنی نیس که مشکل از دس زدن توئه. اینو میخوام بگم.

۸۸-

کلن تیریپ بعضی آدما اینطوریه٬‌ که زیاد تو حالت امیدواری نگهت نمیدارن.

نمیدونم از ۱۰ تا آدم چنتاشون ممکنه اینطوری باشن. اما از هر ده تا آدمی که میان تو زندگی من یازده تاشون اینطوری ان.

۸۷-

- مرسی. ولی من ترجیح میدم ساعت ها با لاک پشتم حرف بزنم. به دستای بی ریختش نگا کنم و به خنگیش بخندم. تا اینکه خودمو با حرف زدن با تو به فاک بدم. میفهمی که ؟