کاش میشد نوشته های وبلاگمو نتونم بخونم هیچوخ. یه دور مینویسم خالی میشم. بعد میام هزار بار میخونمو تا خرخره پر میشم :|
نظرات 2 + ارسال نظر
ف. جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ب.ظ

این دقیقن همون مرضی بود که من اونورو بخاطرش تخته کردم :|
تازه من چرکنویسا هم می رفتم می خوندم :|
اوضام وخیمه :))

حالا من چرکنویسارو معمولن یادم میره بخونم. اما واقعن یه جوری میخونمش انگار وبلاگِ یه ادمِ بدبخته. براش گریه م میکنم.
این غیراز وختاییه که حالم خوبه و کرمم میگیره برم پستای قدیممو که رو به مرگ بودم بخونم :|

سیمین شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ

منم اینطوری بودم. اما از یه وقتی به بعد محکم جلو خودم وایسادم و گفتم نباید بخونی. دیگه نخوندم. چند ماهه. توام محکم وایسا جلو خودت! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد