سردمه. از وختی اومده م خزیده م زیر پتو و دارم کتاب میخونمو سعی میکنم خودمو گرم کنم که سرمای وحشیانهء هوا یادم بره.

خیلی امروز کوفته ام. کلاسامو دارم میرم همش. یه یارو اصرار داشت سر کلاس بگه که امی ینی چی و پیامبر سواد داشته یا نه. بعد انقد حرف زد که قبل اینکه عصبی شم اومدم بیرون. ولی کلن خوبه. کلاس رفتنم تجربهء خوبیه :)

چقد خوبه که خدا دوباره تورو بهم داد ...

نظرات 3 + ارسال نظر
136 سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ق.ظ

هفته ی اول؟؟؟؟!!!! نا امیدم کردی

ترم پیش همین اولشو نرفتم که تا اخرم نتونستم برم :-|

ف. سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ

این تاریخ تحلیلی صدر اسلام؟؟؟ :|

من واقعن نمی دونم چه فکری کردن اینو گذاشتن تو درسای عمومی :-/

+ :)

نه نه
آشنایی با علوم قرآنیه درسش:-|:-|:-|
برا ما اختصاصیه :-(:-(

سیمین سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ب.ظ

وای آشنایی با علوم قرآنی!
ولی واسه ما استادش خوب بود خیلی بد نگذشت. خوب می کنی میری کلاسا رو فائزه، جدی میگم! :)

چه خوب تر که خدا دوباره تو رو به ما داد! :) مرسی که برگشتی! :*

بلخره برمیگشتم :-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد