سرمای هوا حال ادمو میگیره. همچین مچاله و افسردم میکنه. امروز صبح اصن نمیتونستم از جام پاشم. لعنتی خیلی سرد بود. چطور باید از پتو دل میکندم ؟

عصری با فاطمه و مرتضا رفتیم کتاب خریدیم. خیلی وخ بود الکی نرفته بودم هرکتابی رو که دلم میخواد بخرم. 

زندگیم دوباره داره خوب میشه و من خوشحالم. آرومم. درسته که زمستونه ولی من حالم خوبه و میتونم بهتون اطمینان بدم که درحال آزار دادن خودم نیستم.


چاقوت...

نظرات 3 + ارسال نظر
er یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ http://sagemast.blogsky.com

akhe nokaretam, in hame posto neveshty manam khondam kheiliam khoshhalam k halet behtar mishe, akhare kari in kalamehe chi bod k alamat soal bemone to zehnemon? :D in doroste akhe ba maraam?!

حسین دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ق.ظ

بی‌ریخت باش!...

بیریخت بودن تو کافی نیس؟ :)

ف. دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ق.ظ

با تشکرات فراوان از دیو :))
ازش می خوام همین روزا یه ستاره ی گنده که توش یه معجزه ی گنده س از آسمون برات بندازه :)

:)
چه گوگولی :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد