sous le ciel de paris

ینی زیر آسمون پاریس. اسم یه اهنگ ادیت پیافه. 

دقیقن روایت همین عکسه س. گفته بودم میرم تو گوگل مپ هی میزنم شانزلیزه میچرخم. خل شده م حتمن. 


پ.ن: بطرز نوشتن شانزلیزه اون بالا توجه کنید :))

نظرات 4 + ارسال نظر
er پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ق.ظ http://sagemast.blogsky.com

faeze in ke aslan non nadare chera ma migim shanzelize? :D

ببین اینا اون م رو یه جور تو دماغی تلفظ میکنن. ما چون نداریم ن تلفظ میکنیم که شبیه ترینه بهش

er پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:20 ق.ظ http://sagemast.blogsky.com

mese ghalbe be mim o ina ha? :D
mersi tozih dadi, goshitam bezar sharj she

ف. پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ب.ظ

من وقتی 5 سالم بود اینجا رو دیدم :)
البته خیلی چیزی یادم نیس, یه چیزایی خیلی مبهم :-/

اون سالی بود که جام جهانی تو فرانسه افتاده بود و همه چی دربه داغون بود :))

تورو خدا؟
وای خوش بحالت
من انقده دلم میخواد یه روز برم :)
حالا همچین میگم انگار کربلاس :))

اون خاله م که ایران نیس یه بار اومده بود فیلماشو اورده بود داشتیم میدیدیم . برگشته بود گفته بود ایشالا یه روز قسمت شه همه باهم بریم. انقد خندیدیم. گفتیم انگار رفتی کربلا :)))

ف. جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ب.ظ

آره یه کاروان بگیریم هممون باهم بریم زیارت امامزاده لویی :)))

من که چیزی یادم نیس. حالا که حالیم شده که چی به چیه انقد دوس دارم برم ببینم :(

نمی دونم قضیه شو می دونی یا نه,
این خیابون یه قسمتی از محور تاریخیه.

نه نمیدونم. چجور ینی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد