هی میخواستم تا نشده نگم ولی الان انقد ناراحتم که باید برا اینکه یه کم خودمو اروم کنمو میگم. 

قراره برم یه دبستانِ پسرونه به پسربچه های خنگ شیشم ادبیات درس بدم. ینی درس که نه دقیقن. برا تیزهوشان باهاشون تست اینا کار کنم. وای ولی انقد ذوق دارم از فک کردن بهش. فک کن بری سرِ کلاس یه مشت پسربچهء گوگول مگول نشسته باشن زل زده باشن بهت. بعد تو بشی خانوم معلمشون. خیلی فانتزیه. من اصن نمیدونم دربرخورد با بچه های انقد کوچیکتر از خودم باید چیکار کنم واقعن. یکی دوباری ام که درس داده م سرِ بچه های نهایت سه چار سال کوچیکتر از خودم رفتم. اخیش. معلم بودن خیلی خوبه. من دلم میخواد آخرِ آخرشم معلم بشم. فانتزیِ معلم بودن انقده قویه که میتونه اشکای ادمو بند بیاره.

نمیشه اگه یکیشون کچل بود من خیلی دوستانه بزنم پسِ گردنش ؟ :)

نظرات 4 + ارسال نظر
er دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ق.ظ http://sagemast.blogsky.com

omidvaram tiz hooshashon arom tar bashan!

GOOD LUCK

حسین دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ب.ظ

کودک آزار :))))
خوبه اون کچله هم موهاتو بکشه بی‌ریخ؟ :دی

موهامو بکشه که کچل شم ؟
برو
برو از خدا بترس :))

S سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:05 ب.ظ

چقدر عالی!!!! :)))
من به خاطر معلم بودن بابام تا حدودی ای چیزا رو در انوع مختلفش تجربه کردم!!! خیلی لذت بخشه!
دوستان بزنید ولی حتما بهش بفهمونید از روی دوس داشتن و توجهه! وگرنه بقیه ی پسرای شرور کلی بهش می خندن و مسخره اش می کنن!!!
کچل!!!:)))

اخیش :))
خعلی خوبه معلمی
نمیشناسمت ؟ :)

s سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

س هستم جناب استاد!!!!

اه چه خنگم من
تقصیر خودتونه دیر بدیر بما سر میزنین
شرمنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد