امشب با اون اقا داشتیم ولیعصرو میومدیم پایین جلو یه قنادیه یه آقایی نشسته بود رو زمین داشت آکوردئون میزد و های های آواز میخوند خیلی شاد. رفتیم بهش پول بدیم کلی تحویلمون گرفت. بمن یه دونات داد. بعدم گف براتون دعا میکنم :)

انقده حسِ دختر کوچولوها رو داشتم. پو یا هی میخواس بگه نه دستِ شما درد نکنه نمیخوایم در همین حال من داشتم از آقاهه میگرفتمش :)) اصن مهم نبود چیه. حسش عالی بود. انگار من خیلی خنگ و کوچولو بودم :) این لحظه ها رو هیچوخ یادم نمیره. به اوجِ خوشبختی میرسم.

پارسالم یه همچین روزایی بود که داشت بارون میومد و من دلم نمیخواس از خونه بیام بیرون. چون رو شیشهء عینکم بارون میشینه و خیلی بهم برمیخوره. بعد رفتم تو ایستگاهِ بی ار تی، با قیافهء این گربه هایی که بزور بردنشون حموم. بعد مامورِ بی ارتی رو پولم یه دسمال کاغذی ام گذاشت داد بهم. خیلی عاقل اندر سفیه نگاش کردم گفتم برا چی؟ گف برا عینک. چشام برق زد. گفتم اقاااااا مرررسیی :) میتونم بگم تو کلِ اون پاییز هیچ وخ اونقد خوشحال نشده بودم. یادم نمیره این لحظه های خیلی خوبو.

نظرات 3 + ارسال نظر
er جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ق.ظ http://sagemast.blogsky.com

bavaret mishe vaghty dashtam mikhoondam in posto ta be kalameye paiize parsal residam yadam omad mikhay chio begy? mamore brt.. yadam omad.. jaleb nis? masalan to ye chizaiy minevisi va alan dary b in eshare mikoni k chejory ye sal gozasht o che chizayi pish omad o ina, raje be khodet,, va man ino mikhonam o yadam miad kheili zod, va manam dobare be hamin fekr mikonam, k masalan ye bakhshi az zendegim k khondane neveshte haye toe yadam miad o migam aa ye sal gozasht o..

albate faeze gahi vaghean hess mikonam man k miam inja o mikhonam o axaran nazar midam kolan ye hesse mozahemati daram vasat

لوس نکن خودتو حالا

ershan جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ http://sagemast.blogsky.com

what the hell?! :|
:))

سیمین یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ب.ظ

ای جانم چه نااااز ... منم بودم می گرفتم! :))
یادمه اون پستتو دقیقن :)

توام فروردینی ای دیگه ! :) :* :* :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد