پاییزا دلم بیشتر بغل شدن میخواد. حتا اگه حالم خوب خوبم باشه. امشب دوباره ترس چنگ زده بم. چه میشه کرد واقعن؟ :(
نظرات 2 + ارسال نظر
ershan چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ق.ظ http://sagemast.blogsky.com

be khoda in mozo ro har bar ye jory minevisi k adam hazere pashe az in sare donya biad peidat kone ye rooze kamel baghalet kone halet ke behtar shod bargarde!
to k zendegit dare khob mishe ke khob be ooni k omade ye jory befahmon k ino mikhay!

ف. چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:15 ب.ظ

تو ام مثه من مرض بغل خواستن و بی پناه بودن داری همش؟ :| :|

بیا یه آدم هاگِری پیدا کنیم از وسط نصفش کنیم :)))

اون قسمتش که مال من می شه باید صورتی باشه.
با پاپیون خال خالی ^_^
=))))))

اره خب
میدونی فک کنم لوسم.
قبوله :))
شونه هاش برا من :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد