چه روز معرکه ای بود امروز. چقد حال میده از ادم عکس بگیرن:))

بعدم امروز بایه گربه هه دوس شدم. یه گربهء سیاه خیییلی خیلی کوچولو که یه گربه هه همش میزدش. من رفتم بغلش کنم بریم باهاش عکسای خوشگل بگیریم که دستمو چنگ زد. :| کلن که خییلی خوب بود.

الانم من شاهنامهء خوب دارم دیگه. یه روز بچه ها ازم پرسیدن با خریدن چی خیلی حال میکنم من نتونستم دقیقن بگم چی. اما الان فک میکنم کتاب خیلی حال میده بهم خریدنش. اره.

نظرات 4 + ارسال نظر
نهال یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

گربه ها اگه چنگ نزن میشه باهاشون دوس بود !

خیلی :)

ershan دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:15 ب.ظ http://sagemast.blogsky.com

faeze man ghablan ye gorbe dashtam yani miomad to haiatemon har roz besh ghaza midadam, bad ye bar to khonamon koli bache avord :D kheili zaiif bodan avalesh vali zod bozorg shodan to zir zaminemon por az bache gorbe bod :D
bade ye modat bordeshon vali

ف. دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:58 ب.ظ

کتاب کلن خریدنش خیلی حال می ده.
بوی کاغذ نو.. بوی چاپ ... عااااشقشم :xx

چیدنش تو کتابخونه حتا :)

سیمین یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ

آخ گفتی کتاب ...
چند روز پیشا انقلاب بودم دیدم آخر ماهه و فقط چار تومن پول تو کیفم دارم. :| آخرشم طاقت نیاوردم و با همون ۴ تومن کشیده شدم سمت نشر بیدگل و یکی دیگه از کتابای اریک امانوئل اشمیتو خریدم. بعد می خواستم برگردم خونه دیدم هیچی پول ندارم! :| :))
کتاب حتی اون موقعا که حالم خیلی بد بود بهترین مقوله ی زندگیم بود. البته حالمو خوب نمی کرد. ولی تنها چیزی بود که هنوز دوس داشتم.
بعضی وقتا میرم انقلاب از دیدن اون همه کتاب دستام می لرزه انگار که معشوق قدیمیمو دیدم! :))

کتاب که عالیه. به بعضی کتابا یه حسی دارم انگاری بچه هامن. از بعضیاشونم حرصم میگیره چون انقد گرونن انگار قرار نیس هیچوخ دستم بهشون برسه :)) چن وخته قراره کفش بخرم اما هی میرم با پولش کتاب میخرم. یه مدتی بود کتاب نمیخریم البته. با همه چی قهر بودم.
اما واقعن نمیتونم لذتِ کتاب خریدنو انکارش کنم. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد