یا شاید تو بدونی کچل بودن چه حسی داره. که دست کنی لای موهات و هیچی نپیچه دورِ انگشتات. چیزی نباشه که حسین ازش عکس بگیره. چیزی نباشه که اون بهم بگه همیشه باز بذارش. یا چیزی نباشه که من همش بخوام انکارش کنم جز وقتی که میخوابم. ئه ئه. دیدی چه زود گذشت؟ دو سال و نیم پیش بود انگاری. که یه تابستونِ کذایی کوتاهِ کوتاه کردمشون. ازون ببعد هی اندازه میگیرم. هر تیکه ش انگار مالِ یه دوره س. مو نداشتنم یه عالمه. مثِ اون پسره که از بچگی مو نداشته و انگار صورتشو نقاشی کرده ن. چمیدونم. بدیش اینه که هیچ نشونه ای از زنده بودنِ آدم نیس. ولی چه کنم. دوسشون دارم.






نظرات 8 + ارسال نظر
ملیکا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ

چقد قشنگه:))

:) :*

er چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ http://sagemast.blogsky.com

on ke behem moarefi kaardi k sare konkor azash komak begiramam kachal karde bod, hamintorish harbar miam webet ye hali daram k daghighan vaghty filme my tehran for sale o mibinam daram!

be onvane yeki k chand mah ye bar in karo mikonam pishnehad mikonam anjamesh nadi sare boland shodanesh piiiir mishi taze man k bolandam 4-5 sante :D

اره اون دختر موهاش خیلی خوشگل و رنگیه
کمکت کرد اخر؟

er چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:22 ب.ظ http://sagemast.blogsky.com

na azash k komak khastam goft pasho boro kanon khodet bepors :)) fek konam bande khoda ghable man be ye sery javab dade bode, vali ye modate ziadi to addlistam negahesh dashtam chon onam faze khasi dasht, ghermeze mohash alan in axe toro didam range mohat yade on adnakht mano.

manam konkoro khoob nadadam by the way! daram dobare mikhonam

حامد چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ب.ظ http://www.hamedh.com

می دونستی یکی از عکس های این آلبوم رو یکی از فرندای من لایک کرده؟ واقعا عجب دنیای مزخرف کوچیکیه

نمیدونم چه علاقه ای داری برینی تو خوشیِ ادم.

سیمین پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ق.ظ

واااای چه ناااازه ...
با اجازه ت سیوش کردم.

:) مرسی ...

حسین پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ب.ظ http://divunegiam.blogfa.com

خر کیف می‌شویم. بسیار :دی منم قبل این‌که موهامو بلند کنم یه بار کچل کردم! بعدش هم که بلند شد با صفر زدم. کاملن حس می‌کنم. موی بلند ولی کولاکه. کولااااک. هیچی به اون اندازه نمی‌تونه مجذوبم کنه.

:)

er پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ب.ظ

FAEZEEEEEEE :))))))))

وا ؟ چیه؟

ف. سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ

دلم موی این گونه خواست :(

چراااااا با احساسات آدم می کنی خب :|

بخدا فقط عکسو دوس دارم
باورم نمیشه خودمم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد