ne me laisse pas

tu sais j'ai besoin de toi

de ton amour

de regarder tes yeux

de toucher tes mains

ne me laisse pas comme les autres

tu n'as jamais été comme eux


je veux mourrir à côté de toi

je veux t'embrasser 

j'aime bien ton visage

tu es la piece de moi la plus inséparable; la plus inoubliable aussi.


je pense à toi toujours

je ne te quitterais jamais

ne me quitte pas 

.s'il te plaît



نظرات 2 + ارسال نظر
ملیکا چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 ب.ظ

خیلی خوشبختی که کسی تو زندگیت هست که میتونی این حرفا رو بهش بزنی:)

:) مرسی!

یک دوست... پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ق.ظ

خوب ما که نفهمیدیم چی نوشتی!
لااقل ترجمشم می گفتی
من تازگی ها وبلاگت رو دیدم
تقریبا 6 ماه گذشته وبلاکت رو خوندم
پرسیده بودی کدوم دوست هستم؟
باید بگم دوستی که خودش را در غم ها و شادی هات شریک می دونه
دوست کسیه که حواسش به آدم باشه و توی یه جای دلش جا داشته باشه
اگه اینها باشه من این جور دوستی هستم
توی عزای حسینی به یادت هستم و دعایت می کنم

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد