تمامن مخصوصم تموم شد. والا من انقد مست نوشتن این ادمم که چشم ایراداشو نمیبینه. بنظرم اومد که یه جاهایی اخراشو خراب کردا اما همچنان دوسش دارم. نمیدونم چرا گمون میکنم یه جورایی خودشیفتگی داره. چی بگم. یجورایی زیادی بعضی ادما به پاش میفتن تو  داستاناش. اما کلن خوبه. بهترین کتابش نبود. من همچنان سال بلوا رو بیشتر دوس دارم اما اینم خیلی خوب بود شاید چون فقط قلم اون بود.


امشب من ماهو ندیدم ولی مثکه کامله. کلی ارومو خوشحالم ازینکه هس. :) نمردمو زندگی کردم بلخره.

نظرات 2 + ارسال نظر
سیمین پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ

میدی بخونمش؟ :)

حتمن!! :)

ف. شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ب.ظ

خیلی خوب بود که.
یه آدمی که توی غربت بعد چندین سال هنوزم سردرگمه و هرکاری می کنه که شخصیت خودشو حفظ کنه ولی باز...

به نظر من مزخرف ترین کتابش ذوب شده س.
اصن سروته نداشت :|

اخه اینم سروته نداش یجورایی
ملوم نشد اون قضیه کریشن باوءر چه ربطی به این داشت یا اخرش چی شد
بنظرم یانوشکا ام غیرواقعی بود یه طورایی
نمیدونم ولی داستان که مهم نیس. من مست نوشتنشم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد