دیدین گفتم خوشحالیم زیاد طول نمیکشه ؟ :( 

از تبخال متنفرم بمعنایِ واقعیِ کلمه. اصن عصبی میشم. کلافه میشم میخوام خودمو تیکه تیکه کنم :( بدبختی تو شرایطِ بدم همیشه دچارش میشم. دفعه اخری صبحِ مهمونیِ اون مرتیکه حیوون بود. اما خب اونموقع که حیوون نبود. منم کلی ناراحت بودم که تو تولد باید زشت ترین ادم باشم:( حالا الانم .. :(( اخه چه فازیه واقعن :(( قشنگ مودم داغونه تا وقتی خوب شه :((

نظرات 2 + ارسال نظر
سیمین جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ق.ظ

الاهی ... :(
عب نداره بابا. منم هروقت می خوام برم عروسی یا تولد یا یه مهمونی مهم یکی دو روز قبلش صورتم جوش می زنه! :| آی حرص میخورم ...
عروسی خواهرمم کلی جوش زدم قبلش! :|

تازه تو با اون صورت ملیح و پوست خوب و بینی خوشگلت هیچ وقت زشت نمیشی. چه برسه به زشت ترین! جدی میگم.

حالا جوش باز یکاری میشه کردش
تبخال :((
مرسی سیمین
تو بم اعتماد بنفس میدی هی :)) :*

ف. شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ق.ظ http://http:/

اصن جوشا و تبخالا و این چیزا انگار نشستن یه گوشه,
منتظرن آدم بخواد بره یه جای مهمی, یهو بیان سراغش :|

هیچوخ یادم نمی ره تو اولین میتینگ با یکی از آدمای مهم زندگیم چه ریختی بودم :| :|:|

ینی فقط من اینطوری نیستم؟
دلگرم شدم :-|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد