یه ادمی داره تو کوچه کمونچه میزنه. اصفهان :( چرا اینا اینکارو با ادم میکنن اخه ؟ :(

خیلی اتفاقی رفتم پشتِ درِ خونه نشستم رو زمین داشتم کفشایِ کوهِ خواهرمو واکس میزدم برا جمعه که میخوام برم؛ یهو در خونه بسته شد منم حالم گرفته شد گفتم ای تو این زندگیِ سگی. بعد خودمو تو آینهء جاکفشی دیدم که با چه استیلِ خنده داری دارم واکس میزنم و سروصورتم سیاه شده :))

یه مدته حسِ خنگیم زده بالاو یه طورایی همش دارم اینجا از یه زندگیِ هپی مینویسم. خب چیزه. تحملم کنین. شاید خوشحالیم طولی نکشه با این پاییزِ حساسیت زایِ دردناک. من نمیدونم چرا اخه این حساسیتِ من تمومی نداره. با هر تغییرِ فصل یه دور پوست میندازم :(

یه اهنگِ فرانسویِ دیگه م هس که من گاهی گوش میدمش اما خیلی نمیفهممش. البته منظورم این نیس که انقد خوبم که بقیه رو میفهمم ینی اینکه اینو با لیریکسشم که گوش میدم باز نمیفهمم :( از garou ئه. صداش بد نیس. ساپورتیوه خیلی صداش :))

اسمِ آهنگش je suis le meme ئه. ینی من همونم. ینی من همونم که بودم. بعد فقط جمله اولشو میفهمم که میگه 

je suis le meme que t'as connu. ینی من همونم که میشناخته ی. بعد کلن وسطاش اونی که من میفهمم تو این مایه هاس که من همونم که دوسش داشتی. من همونی ام که هیچوخ تغییر نکرده. یا من برا تو همون ادمِ قبلم. ازینطور چیزا.

برا این دوسش دارم اهنگو که نگار بهم داده. :)

ترجیحن دانلودش کنید با اینکه حجمش زیاده چون با سختی آپلودش کردم .

نظرات 2 + ارسال نظر
ف. چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ

من خیلی از garou خوشم میاد.
از صداهای خش دار کلن خوشم میاد. یه جذابیت خاصی داره.
یه آهنگ معروفی هس که اینو patrik fiori و دیوید نمی دونم چی چی خوندن,,
اونو خیلی دوس دارم. اسمش belle عه.
از notre damme de paris
که سه نفری عاشق یه دختری ان و اینا :]

واقعن ؟
میرم دانلودش میکنم ! :)
شاید باورت نشه ولی من یه ادمی ام که به فرانسه علاقه داره و هنوز زز گوش نداده .:))
فقط چون حالِ دانلود ندارم :( منتظرم یکی بهم بده اهنگاشو :)) قشنگ سه ماهِ تابستون صبر کردم که دوستم بیاد تهران و بهم زز بده :))

سیمین جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ

دانلودش کردم. مرسی. :)

من تا حالا یه دونه آهنگ فرانسوی بیشتر گوش ندادم! :| اونم نمی دونم کیه و چی میگه! :)) اما دوسش دارم. یه آهنگِ شادِ نازه. یه مدت طولانیم رینگ تنِ گوشیم بود.
دیدمت برات بلوتوثش می کنم بهم بگو چی میگه! :))

عزیزم :))
خیلی که نمیفهمم اما یکاریش میکنم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد