تو موسیقی سلیقهء مزخرفی دارم شاید. شجریان هارو هیچ دوس ندارم. مخصوصن شجریانِ پدر. بنظرم شعرارو خراب میکنه. معمولن پایین که میخونه خیلی شعرو ماستمالی میکنه و من اصن خوشم نمیاد. مثلن اون شعرِ آزادیِ ابتهاج و بنظرم هیچ خوب نخونده. خواننده باید واضح بخونه. چه فایده داره ادم نفهمه چی داره میگه ؟

من تو زمینهء تمبک هیچ ایده ای ندارم که کی بهترینه یاچی. فقط میدونم که اگه محمداسماعیلی یه روز بمیره دنیای من کلی سیاه میشه. این ادم خیلی برام عزیزه. حتا اگه واقعن بهترین نوازندهء تمبک نباشه بنظرِ من بهترینه. شانش خیلی بیش ازینه که با ثابت همنوازی کنه. ثابت بد نیست. اما اسماعیلی :(

نظرات 2 + ارسال نظر
نهال پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:07 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

مجبور که نیسی گوش نده ،اما این شجر پسر یه آلبومی داره که در سوگ مشکاتیان خونده ..غمبار تر و سوزناک تر و البت دلنشین تر ازین کار نداریم تو دنیا .
بی ربطه ها اما من عاشق این خاندان پورناظریم خعلی معرکه ان این آهنگو دارم ریپیت وار گوش میدم
http://www.mediafire.com/listen/jt5lih892pn5205/08-_Afsaneh_Sho.mp3#

منکه خیلی گوش نمیدم اما شنیده م اصن پسرش کارش بمراتب بهتره
نمیدونم شاید اصن گوش دادم
مرسی برا این
گوش میدم حتمن

ف. شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ق.ظ

من خیلی قدرت تحمل موسیقی سنتی رو ندارم. جنبه شو ندارم ینی.
مخصوصن اگه فاز غم و اینا توش باشه.
چون فورا یه تاثیری روم میذاره و تو یه مود خاصی می رم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد