ع. کاملن یه مرده متعلق به دههء سی-چهل. هنوز تو ماشینش فرنگیس میذاره و آهنگ فیلمِ ذبیح و. ارشیوِ خوبی داره از فیلمای قبلِ انقلاب. و کلن باعث میشه به رفاقت باهاش افتخار کنم. مرامِ این ادم حرف نداره. چه روزایی که رفتم پیشش عر زده م و جمعم کرده. یکی از نقطه های روشنِ زندگیمه که فازِ مثبتِ ان نمیده هیچوخ. 

این هفته م داغونه از بس که هی همه رو باید ببینم و نمیتونم مدیریت کنم قضیه رو. من همیشه تو این قضیه داغونم. ادمای زیادی ان که این هفته باید ببینم. اصن از هجومِ ناگهانیِ اینهمه ادم به زندگیم میترسم.

امروز یه جورِ خوبی انرژیم تخلیه شد. بیادِ وختیکه کوچولو بودمو با بابام میرفتم استخر. شیرجه زدن تو آبِ یخ یا مثِ مرده ول شدن رو آب خیلی تخلیه م میکنه. وختی که گوشات هیچ صدایی رو نمیشنون.

امشب بد نیستم. بقولِ اون آقاهه امشب ردیفم عالیم بیستم. نه البته به این ابتذال.

نظرات 1 + ارسال نظر
سیمین شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:42 ب.ظ

آخی فرنگیس ... دوسش دارم و حس نوستالژیکی برام داره.

فائزه :)) دقیقن منم این هفته باید کلی آدمو ببینم و حتی تو یه روز چند نفرو! آدم قاطی می کنه یهو :)) یه مدت انقد سرت خلوته که نمی دونی چی کار کنی. یه مدتم اینطوری. مهمونِ از شهرستان اومده هم داریم تازه :|

چه خوووووووب که ردیفی امشب! :) :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد