ظرفیتم خیلی اومده پایین. در حدِ بچه ها تنها واکنشِ دفاعیم شده عر زدن. متنفرم ازینکار. متنفرم از مامانم که هیچوخ منو درک نمیکنه و متنفرم از خودم که هیچوخ وختی نیاز دارم درک شم دهنِ کوفتیمو وا نمیکنم. هیچ راهی برا تخلیهء خودم ندارم. حس میکنم دارم نابود میشم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سیمین سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ

چی بگم ...
یا باید بگم مث من که دیگه حوصله ی هیچ واکنش دفاعی رو ندارم.
یا باید بگم کاش خوب باشی که واقعا خواسته ی قلبیمه.
یا باید بگم تو نباید نابود بشی و همه چی بالاخره خوب میشه و « عزیزم غصه نخور زندگی با ماست ...» و ... همین حرفا!
پس هیچی نگم بهتره. همش تکراریه و بعضن حرف مفت! :(

:*

ershan چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ق.ظ http://sagemast.blogsky.com

chehrat kheili avaz shode :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد