یه جغدِ بنفشِ خنگ بود تو این کارتونِ تیمی تایم. و یه مغازه ای بود که عروسکِ اینو داشت. نزدیکِ ده بار از بغلش رد شدم و دلم قیلی ویلی رفت. امروز خواهرم بهم دادش. انقد جیغ زدم که صدام گرفت. میتونم امیدوار باشم که هنوز خوشحال میشم. باید خیلی خنگ باشم که عروسکا انقد خوشحالم میکنن :))

نظرات 3 + ارسال نظر
پریسا دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ق.ظ http://oskar71.blogfa.com

سلام .....
راستش من از طریق وب گیتاریست اومدم وبت ,باید بگم آهنگات فوق العاده بودن. بازم از این آهنگا بزار,حتما میام گوش میدیم

باران دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ق.ظ http://soclose-sofar.mihanblog.com

منم خیلی خوشحال شدم که خوشحال شده بودی . مرسی که با من به اشتراک گذاشتی اون حسو .

:)
شادیا رو با کسایی شر میکنم که وختی ناراحتم رو مخشون را میرم.

سیمین دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ق.ظ

وقتی با دیدن یه عروسک خوشحال میشی انقد صادقانه و خوشگله این خوشحالیت که آدم کیف می کنه! :) :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد