یه دفتری بود که عید خریده بودمش. ازینا که برا چریتی بود. خیلی خوب بود. اونوختا حس میکردم اگه یه کم بشه با اوضا سر کرد همه چی اوکیه و من دوباره میتونم خوب شم. هرچی میخواسم بهش بگم مینوشتم تو اون. عین این بچه کوچولوها. فک کردم با خودم که تا تولدش انقدی حرف دارم که دفتره پر شه و بدمش بهش شاید یه کم وض بهتر شد. هه. اما اون نامه هامم ریخته بودشون دور. اما همه چی از خیلی وخ پیش داغون شده بود. چیزایی که من این تو مینویسم برا بیشتر آدمایی که میخوننش هیچ جذابیتی نداره اما خب. من دیگه هیچجا جز اینجا نمیتونم بنویسم. فک کنم نخوندنم کار راحتی باشه. پس غرغر نشنوم. فک کنم سهمم از همهء این دنیای مجازی یه بلاگ باشه که توش بخوام خیلی غر بزنم اصن. چون هیچ راه دیگه ای ندارم. آره. هیچ راهی ندارم. اون دفتره رو حتا جرات نمیکنم بندازمش دور. جرات نمیکنم دس بزنم بهش. یه بیس روز دیگه تولدشه و دیگه مهم نی. اما پارسال خیلی خوب بود. پارسال موقع تولدش خیلی خوش گذشت. کیش میش هنوز باز بود. شت. من دارم چه گهی میخورم ؟ برا روزایی که منو نابود کردن روضه میخونم؟ بس نیس ؟ نمیدونم کجای این درام لعنتی خودمو جا گذاشتم که هرچی میگردم پیدا نمیشم.

نظرات 3 + ارسال نظر
ershan جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ http://sagemast.blogsky.com

man ye nafaro dos daram o gahi oghat ziad beheh tavajoh mikonam dar hadi k gahi hata in narahatesh mikone, vali gahi, ye sery kasa k baram azizan o daran shekaiat mikonan (mohem tarineshon to) ro mibinam ba khodam migam hame liaghate ino daran k ye ershan dashte bashan manzoram ye nafare k inghad dosteshon dashte bashe hata khodam! vali baraye man mohem nis vali to liaghate ino dary, injor neveshte hat baraye man narahat konandas va inke har roz tekrar mishan narahat konande tare.
ye pishnehad barat daram k kheili khoshhal misham k ghol bedi anjamesh bedi filme" The Holiday" ro bebin.

sharmande intory tipe kardam fonte farsi nadaram*

سیمین شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ق.ظ

شت ... شت ...

قشنگ می فهمم چی میگی فائزه.

ershan یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ http://sagemast.blogsky.com

man mamolan on am age dos dashty hamin id ro add kon man nadaram male to ro, to add kon khoshhal misham

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد