دکتره ی احمق بخودش نگف ممکنه من نفهمم بدشدن حالم عارضه ی اون قرصای کوفتیه و ممکنه فک کنم خل شده م و خودکشی کنم یاهرچی. خوشحالم که الان یه راه دررو پیدا کرده م. ناراحتی این چندماهه م برا هیچ چیز خاصی نبوده جز اون قرصای لعنتی. وای که چقد خوشحالم.
نظرات 5 + ارسال نظر
س شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ق.ظ

:) :*

ن شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ

good luck ...

- شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ

شوخی میکنی؟ :o

نه.

Ershan دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

I don't like the drugs but the drugs like me!

این حرف خودم نبود مال حضرت منسون بود دیدم اینجا جاشه استفاده کردم!
یه راهنمایی بکن لطفا منو به خاطر اینکه چند تایی میخورم معمولا ترک هم نمیتونم کنم :(

س جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ

نیستی چرا فائزه :(

حرفم نمیاد :-(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد