خداکنه زندگی آدم چیزی بجز اطرافیانش باشه. چون واقعیت اینه که اونا ادماشونو انتخاب میکننو ممکنه تورو انتخاب نکنن و تو دردت بیاد و خیلی چیزای دیگه ی بعدش. امروز خیلی تو اتوبوس گریه کردم و حتا وقتی رسیدم خونه. اصن نتونستم خودمو جم کنم. بخش زیادیش البته تقصیر زلف نامجوءه. واقعن از هم میپاشوندم. البته کلی خندیده بودم قبلش. نمیدونم چه مرگم میشه یهو. فاز جالبی نیس. اینکه از خودت بپرسی خب من الان جدن چرا باید زحمت زنده بودنو بخودم بدم. چون ممکنه جواب قانع کننده ای بذهن نرسه و این گرون تموم شه برا آدم. امروز انقد این مساله منو گریوند که آخر فراموشش کردم تا تونستم ادامه بدم. همچنان البته سر حرفم هستم که بعضی ادما خوبه که هستن. 
یه خواننده ای هس، marie laforet. صداش سوز ناراحت کننده ای داره. واقعن ناراحتم میکنه.
نظرات 4 + ارسال نظر
mr shingof دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ http://shingof.blogsk.com

خداکنه زندگی آدم چیزی بجز اطرافیانش باشه. چون واقعیت اینه که اونا ادماشونو انتخاب میکننو ممکنه تورو انتخاب نکنن و تو دردت بیاد و خیلی چیزای دیگه ی بعدش




این قسمت خیلی مفهومی و قشنگ بود.بدردم میخوره.

به منم سر بزن

س دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ

وای ... زلف نامجو ... توام؟
زلف نامجو داغونم می کنه. جدن داغونم می کنه. زلف نامجو واسه من یعنی ع. که برام فرستاد: ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم ... و زیرشم نوشت: با صدای نامجو!
زلف نامجو واسه من فقط یعنی ع و حال و هواش. که فرستاد: شور شیرین منما تا نکنی فرهادم ...
تیکه تیکه می کنه وجودمو این آهنگ.
چقد فازتو دارم در مورد اون سوال ... خیلی ...

Ershan سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ق.ظ

این زلف آخراش واقعا میسوزونه
راجع به بقیه ی پستت چیزی نمیگم میدونم بدتر میشی

Sigur Ros هم خوبه آهنگاشون

توفیق سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ

God gave us our relatives; thank God we can choose our friends
این پستتو که خوندم، مری و مکس از جلو چشمم رد شد.
کل فیلمو بر اساس این جمله ساخته بود یارو...
میتونی امید داشته باشی یکی اونور دنیا منتظرته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد