-

بسه خب. منم جمع کنم خودمو. 

میتونه همه چی خیلی بهتر باشه حداقل الان که دیگه توجیهم دیگه. 

امروز سرِ یه کلاسی بودم که هیچکودوم از بچه های حال بهم زنمون حضور نداشتن و من کلی راحت بودم که حرف بزنم. ازین یارو استاد جدیده بدم نمیاد. خوبه یه جورایی. 

دارم یه سری حالاتِ شیدایی رو تجربه میکنم که فک میکنم شاید بدم نیست خیلی. 

و اینکه چقد بزرگ شده م. اینو دیروز فهمیدم. آخ جون، من همیشه دلم میخواس بزرگ شم :)

نظرات 10 + ارسال نظر
عرفان سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:17 ب.ظ http://dastforosh.blogsky.com

چند تا از پست هاتو خوندم چقدر داغونی.

وا !

ملیکا سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ب.ظ

خیلی خوشحالم برات:)

ممنون :*

Ershan سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ

be behtar shodanet komak mikone ;)


http://navid.rapsun.com/Download/440/Labkhand.mp3

ممنون از همه اهنگایی که همیشه بهم دادی .

تیری سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ب.ظ

بسیار نیکو...
خوبه که همه دارن خوب میشن!
به فال نیک میگیریم اینو...

میشناسمت ؟

س سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ

منم آخ جون :)
این حس یه دفه بزرگ شدنتو کاملن می فهمم. فقط از طریق تجربه های سخت به دست میاد. خیلیم خوبه! :)

خوشحالم فائزه برات ... خیلی خوشحالم ...
دیگه وقتشه کم کم به چیزایی که لایقشی برسی :*

ممنون که همیشه تو بدترین لحظه ها بیشتر از همیشه هستی :*

f چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ق.ظ

خوشحالم برات!

ام
مرسی

عرفان چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ق.ظ

پس بالای وبلاگت بزن سی ساله ها نظر ندنِ تا قضاوت نشه. اینی که من گفتم حسی بود که بعد از خوندن چند تا پستت بهم دست داد و البته دیدن عنوان وبلاگت

منم نظرمو دادم اخه
مشکلی ندارم

تیری چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ

نه.نمیشناسی...
ملیکا میشناسه ولی.
;)

Ershan چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ

khahesh mikonam ghabeleto nadare :)

سبحان پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ

از ته قلب امیدوارم همیشه خوب و سرحال و با نشلط و باشین و البته درحال تو دهنی زدن به تمام چیزایی که بدن از نظرتون و اذیتتون می کنن... خب ... صادقانه بگم اولین حس این پست این بود برای بنده:
"ایول...!!! دمت گرم!"

ممنون واقعن ! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد