-

از هرکی بتونم فرار میکنم ازین ببعد. 

فیسبوک یه احمقه. وقتی میخوای دی اکتیو کنی هی میگه این ویل میس یو. اون ویل میس یو. حتا اوندفه عکس پارسا رو نشون داد و گفت اینم ویل میس یو. توجیه نیس که ما ها به یه ورِ همم نیستیم. و من میخوام کمتر ببینمشون اونایی رو که منو یه عنصرِ پایدار فرض میکنن که همیشه هستم و هرجوری بخوان میتونن رفتار کنن. اوناییکه بهم حق نمیدن ناراحت شم.

مطمئن نیستما ، اما شاید ازون چشماام فرار کردم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
س یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ

آره ... فیس بوک یه احمقه که من خیلی سال پیش واسه همیشه دی اکتیوش کردم!

کلن همه دارن از هم فرار می کنن. از خودشونم فرار می کنن.

اما تو حق داری فائزه ... تو با دل مهربونت حق داری بخوای خیلیا رو کمتر ببینی.

منم حق دارم ... اما ... نمی دونم چرا انقد با خودم درگیرم ...

نمیشه گفت حق دارم
اما ...

آدم کش یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ

کدوم چشما درست بگو دیگه

قراره نگم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد