189-

نمیتوانم بگویم که از کجا شروع شد. میخاهم بگویم آنقدر آرام شروع شد که چشم که باز کردم خودم را در جریانش دیدم. از غرور شاید شروع شد به طورِ جدی. هرچه بود نمیخاستم این جریان تمام شود و دوسیه اش را روزی بگذارم کنارِ جریان های دیگر. اوایلش خیلی خوب بود. حتا میتوانم بگویم اواخرش هم خیلی خوب بود. می دانی. بهرحال هیجانی به من تزریق کرده بود که میدانستم هیچ چیز جایش را نمیگیرد. اصلن یک جورِ غریبی نشسته بود درعمقِ جانم. خودش را میگویم. روزی نشد دوست نداشته باشمش. نشد که چیزی در وجودم شروع نکند به تپیدن برایش. بگذریم. نمیخاهم این چیز ها را بگویم که چیزی را شروع کنم. فقط میخاهم یک پایان غم انگیز را تشریح کنم. میدانی. حرف ها را باید زد. وقتی کار به یک جایی می رسد که دیگر امیدی نیست باید تمامِ حرف ها را زد. باید عقده ها را باز کرد. نمیدانم پاییز است که ادم ها را از ادم ها میگیرد یا چیزی مهم تر. اما بهرحال پاییز که میشود هیچ ادمی نیست. دست کم برای من. اولین کسی نیستم که آدمم را ازم گرفته اند. آخرینش هم نیستم. اما ادمی که من داشتم کسی نداشت. ادم از یک نقطه ای باید تمام کند نالیدن را. من حتا نمیخام بنالم. فقط سعی کردم یک پایانِ غم انگیز را تشریح کنم.
نظرات 6 + ارسال نظر
سیمین سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.silber.blogfa.com

همش تقصیر پاییزه ... وقتی میاد خیلی چیزا رو می بره ... خیلی چیزا رو ...

علی رضا چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ

این پستت به پست پایین مربوط میشه؟ یا دو تا آدم جدا هستن؟

یه ادمه

سبحان چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ

هرچیز میره یه چیز میاد... برا من همیشه پاییز میاره یه چیزاییو... ولی ... وقتی پاییز آدم منو ازم می گیره تازه می فهمم که منم آدمی داشتم...چه خوب بود که داشتم...و تازه می فهمم منم آدمم و چه خوب بود که تا حال نمیدونستم... یه شعر طولانیه... این همه احساس...این همه پایان غم انگیز... این همه نالیدن... این همه روز برای نفس کشیدن...

ملیکا پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ

فائزه کاملا درکت می کنم...

ershan شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ق.ظ http://sagemast.blogsky.com

این دنیا رو باید بست به همون سگ.. لعنتی رو

دَد شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ب.ظ

:((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد