162-

یک احساساتی مرا پر کرده اند این روز ها، که با آنها احساس بیگانگی نمیکنم. انگار نشسته اند در وجودم. و من میشناسمشان. خوبند. حس های خوبی اند. و باعث میشوند من کم تر مریض وار بگردم دنبال خاطره های بدم. هوا را جور دیگری میبویم. از شنبه ی هفته ی پیش که از در دانشگاه شریف خزیدم بیرون، دلم خاست جیغ بزنم تا همین الان. و این هوای کثیف را که میبویم احساس آزادی میکنم. احساس اینکه دیگر کسی نیست که بپرسد کجا میروم. تا دیرگاه میتوانم بیرون باشم و کسی سراغم را نمیگیرد. انگار من یک هفته است که به سن قانونی رسیده ام. فقط دیروز بود یا روز قبلش، که سر کلاس بودم و ترس دوید به سراسر وجودم. احساس کردم اگر خدایی باشد و اگر بخاهد میتواند مرا از جایم بردارد. پرت کند به سال پیش. که خاهش وار میخاستم روز ها زودتر بگذرد. اگر باشد و بخاهد میتولند دوباره پرتم کند توی مدرسه. با آن مانتوی بدترکیبم تا آخر عمر دور بزنم در آنجا. میتواند آن لحظه که دستم را پ گرفته است، ازم بگیردش. و بندازدش یک جای دیگر. با یک مشت آدم های دیگر. اگر باشد حتمن انقدر پست هست که چنین کاری کند. و حتمن نیست که من الان دارم احساس آزادی میکنم. نیست که خودم را پرت میکنم در آغوشش. و کسی جدا نمیکندم از او. من واقعن نمیخاهم خدایی باشد. نه واقعن نمیخاهم.
نظرات 4 + ارسال نظر
بهاری دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ

انقدر پست هست که چنین کاری کند....

اره

قبول دارم

خوبه ...

بهار سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ http://noghte-adab.blogfa.com

اوومم!!
تو اونجوری که راحتی زندگی کن...چه فرقی می کنه که خدایی باشه یا نباشه...تو "انسان"باش!یه کاری کن که زندگیت قشنگ باشه:)

امروز فهمیدم زندگی قشنگ معنی نداره.

مریم چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ http://ensanin.blogfa.com

اگر باشد حتمن انقدر پست نیست که چنین کاری کند

باشه.

مریم شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ http://ensanin.blogfa.com

رفتم مدرسه سر بزنم
سعیده گفت:
از بچه ها چه خبر؟
کلی گفتم که فلانی مسافرته
اون یکی از بعد کنکور شکل افسردگی شده
فائزه ام که اصلا نیس
کلاس رانندگی ایناس انگار. . .
سعیده:
نه ه ه
فائزه اتفاقا چند روز پیشا اومده بود اینجا!!!!
من:


خوبی؟

خوبم
رفته بودم درس بدم
المپیاد
عجیبه. میدونم
ولی ممکنه:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد