161-

یک مدتی میشود که به خاطره هام بی محلی میکنم. انگار که از اول هیچ خاطره ای نداشته ام. انگار که میخاهم از این به بعد یک خاطره های جدید و خوب تری برای خودم بسازم و با آنها بزی ام. و سرم. وای. امروز وسط آدم ها بودم. که فهمیدم سرم سنگینی میکند روی تنم. که احساس کردم دلم میخاهد بکنمش و دور بیندازمش. تنها لذت زندگیم این است که او بغلم کند. که خوب بدون سر هم امکان دارد. احساس میکنم یک مدتی نیازش ندارم. سرم را میگویم. دیوانه ام میکند. مطمئن نیستم اما دلم میخاهد وداع بگویمش. امشب دلم میخاهد بزنم بیرون. سرم را بکنم. و اولین سگی که دیدم سرم را تقدیم کنم بهش. که با خودش ببرد. ببرد دور. شاید دستی هم بکشم روی سرش. گاهی با سگ ها همزادپنداری میکنم. دوست دارم سگ باشم. یا همه چیز سگی باشد. ولی چه فایده. خیابان های شهرم امشب به گه کشیده شده.

نظرات 7 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ http://noghte-adab.blogfa.com

می دونی چیه؟؟؟
آدما اگه به خاطراتشون فکر نکنند انگار دارن توی یه غبار زندگی می کنن.یه جوری که انگار اصن نمی دونن تا حالا چی شده...
ولی بعضی از خاطره هارو آدم باید سعی کنه نبیندشون...یاشاید بهتره بگم باید سعی کنه ببخشدشون...چون هرگز فراموش نمیشن:|

نمیخام
بعضی گه کاریامو میخام یادم بره !
آی وانا پریتند تو بی ا ویرجین :|

سپهرداد جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ق.ظ

سعی با خاطرات خوبی که از الان به بعد می سازی، قبلیارو توشون حل کنی....
ویرجینیتی ایز اباوت پرسنالیتی اند تراست می، یو آر...

u don' completely know me, u know!

chooogi جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ

اتفاقن خیابونا این چن شب خیلی قشنگ شده:)))
شربتا هم خیلی خوشمزه ترن...:)))

خیابونا پر اشغاله

po0ya جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ق.ظ

هی !
دوباره وحشتناک شدی !

سلا م

وحشتناک اساسن به چی اطلاق میشه؟
سلام.

مریم یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ق.ظ http://ensanin.blogfa.com

امروز یه سگ دیدیم تو جاده رامسر مریض بود انگار
یاد تو افتادم. . .
یه مدت بزن تو فاز الکی خوشی با کتابای به درد بخورت
مث یه کتاب لوتی گری
قیدار
رضا امیرخانی

امیرخانی :|

[ بدون نام ] دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ب.ظ



نده سرت را

اگر دادی موهایت را یادگاری نگه دار !

موهای من به طور اخص یا مو به طور اعم ؟

بهاری دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ

موی سرت دیگه ویزویزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد