138-

با خونسردی نه چندان مادرانه اش یک بار گفت دوست داشتن که زوری نیست. و من شکستم. توقع داشتم او که هجده سال است دارد هر روز من را میبیند و به همه ی احوال درونی ام اشراف دارد این را بفهمد که اندوه من از دوست نداشته شدن نیست. از به بازی گرفته شدن شعور انسانیم است. اما اون این را نفهمیده بود. انگار خیلی چیز هارا هم نفهمیده بود. نفهمیده بود من از این درد دارم به خود میپیچم که او من را کشید. کشید. امید داد. وقتی امید داد که من خواهش کرده بودم امیدوارم نکند. وقتی که احمقانه ایستاده بودم و گفته بودم انتظار هیچ چیزی را ندارم. من منتظر نبودم امید بدهد. اما داد. و در اوج امید که بودم، یک آن نگاه خونسردش را به فرق سرم کوفت و از آن روز من نمیتوانم راست راه بروم. هی میخورم به در و دیوار. یک بار حتا چنین حسی فرایم گرفت انگار که یک عدد بی دست و پاام که ازم جذر گرفته اند و من جیک نزده ام. خب قبلن یک توان دویی چیزی بالای سرم بود که تعادلم را با آن حفط میکردم. از وقتی سر بلند کردم و دیدم نیست همین طور گیج گیج راه می روم. نمیدانم با کدام قانون چنین بلایی آمد به سرم. مهم هم نیست. من هیچ وقت سر از این مقولات پیچیده در نیاوردم. اصلن دیرگاهیست هیچ ادراکی از جهانم ندارم. فقط یک خلا، یک کمبود دارد مغزم را میخورد. مثل آنروزی که خاله و شوهرش هر دو سکته کرده بودند. مادر خانه ی آنها بود. مادر خیلی وقت بود هیچی نمی فهمید. اصلن آدم را کلافه میکرد. بس که پرت و پلا میگفت. هیچ کس را هم نمیشناخت. اما آنشب تا صبح داد و بیداد کرد. تا صبح خودش را به در و دیوار کوفت و پرت و پلا گفت. او هم یک کمبودی حتمن داشت مغزش را میخورد. که ما هیچ وقت نفهمیدیم. چون مدتها بود هیچ حرفی نزده بود که کسی بفهمد. الان شاید بهتر میفهمم پیرزن آن روز ها چی میکشید. 

نظرات 4 + ارسال نظر
جنبش پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ http://jonbeshnet.ir/

ما باید بتوانیم از کارِ کارگر ایرانى حمایت کنیم؛ از سرمایه‌ى سرمایه‌دار ایرانى حمایت کنیم؛ و این فقط با تقویت تولید ملى امکان‌پذیر خواهد شد .

سهم دولت در این کار، پشتیبانى از تولیدات داخلىِ صنعتى و کشاورزى است
سهم سرمایه‌داران و کارگران، تقویت چرخه‌ى تولید و اتقان در کار تولید است.

و سهم مردم ، که به نظر من از همه‌ى اینها مهمتر است - مصرف تولیدات داخلى است (مقام معظم رهبری )

از این رو، از تمامی فعالان فضای سایبر و فضای مجازی دعوت میکنیم تا در راستای رونق تولید داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، با قرار دادن لوگوی جنبش اینترنتی«تولید ملى، حمایت از کار و سرمایه‌ى ایرانى» در سایت یا وبلاگ خود و همچنین ، بازنشر مطالب مربوط به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی همچون یادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کلیپ، پیامک و....

ما را در این امری خطیر یاری بفرمائید

در ضمن لطفا پس از قرار دادن لوگو جنبش ، آدرس سایت یا وبلاگ خود را در بخش نظرات دریافت کد لوگو ها یا در دیگر بخش های نظرات سایت اعلام بفرمائید شایان ذکر است پایگاه های اینترنتی و وبلاگ هایی که در این زمینه فعالیت کنند درسایت جنبش اینترنتی " رهروان ولایت" معرفی و لینک خواهد شد.

.. www.jonbeshnet.ir.

po0ya پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ب.ظ

نفهمیده شدن خیلی هم چیز بدی نیست !
حتی بعضا لذت بخش هم هست .

حالا لذت دیگه ای یافت نمیشه عجالتن ؟:|

مریم شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ق.ظ http://ensanin.blogfa.com

فیلمای ایرانو نبین زیاد خب
این جمله در مورد همه ی پست های از پارسال به بعدت صادقه ها. . .
داری تیریپ این قهرمانای عاشق پیشه ی فیلمفارسی ها می نویسی. . .
دفتر بنفشه گم شده؟

پی نوشت:
محمدی نژاد یه مسئله ی خدارو توضیح داد ولی خیلی هامون فهمیدیم
گفت:
فهمیدید؟
سوالی ندارید؟
یکی گفت:
من نفهمیدم
گفت:
کجاشو توضیح بدم دوباره؟
دختره گفت:
اینکه صدق می کنه یعنی چی؟
کلاس ترکید از درون

دیوانه ی متفکر سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.pensive-mad2.blogfa.com

بکی ویز ویز مارو نیگا
چطوری دختر ?
به مولا دلم خیلی واست تنگ شده بود
اما چه کنم گرفتارم
شیطون بلا تیریپ نوشته هات عوض شده عاش و ماشق شدی ؟!
خیلی باحالی همه جوره میخوامت
فدات

ما مخلص شمام هستیم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد